لورم ایپسوم متن ساختگی با تولید سادگی نامفهوم از صنعت چاپ و با استفاده از طراحان گرافیک است. چاپگرها و متون بلکه روزنامه و مجله در ستون و سطرآنچنان که لازم است و برای شرایط فعلی تکنولوژی مورد نیاز و کاربردهای متنوع با هدف بهبود ابزارهای کاربردی می باشد.

کتابهای زیادی در شصت و سه درصد گذشته، حال و آینده شناخت فراوان جامعه و متخصصان را می طلبد تا با نرم افزارها شناخت بیشتری را برای طراحان رایانه ای علی الخصوص طراحان خلاقی و فرهنگ پیشرو در زبان فارسی ایجاد کرد.

 در این صورت می توان امید داشت که تمام و دشواری موجود در ارائه راهکارها و شرایط سخت تایپ به پایان رسد وزمان مورد نیاز شامل حروفچینی دستاوردهای اصلی و جوابگوی سوالات پیوسته اهل دنیای موجود طراحی اساسا مورد استفاده قرار گیرد.​

موتـور
نوعتک سیلندر- چهار زمانه
حجم سیلندر160 سی سی
حداکثر قدرت7/5 Kw در 8500 rpm
نوع سوختبنزین
سیستم احتراقCDI
حداقل ثبات سرعت1400 دور در دقیقه
حداکثر سرعت118 کیلومتر در ساعت
مصرف سوخت2/2 لیتر در هر 100 کیلومتر
سیستم استارتالکتریکی و هندل
انتقال
جعبه دنده 5 دنده
سیستم خنک کننده هوا خنک
استاندارد Euro II
شاسی / تعلیق / ترمز
جنس بدنه آلیاژ سبک
سیستم تعلیق جلو چنگال هیدرولیک تلسکوپی با درایو 40mm
سایز چرخ جلو 18 - 2/75
سیستم کمک فنر عقب گازی
سایز چرخ عقب 18 - 3/00
ترمز جلو دیسکی
ترمز عقب دیسکی
زاویه گردش فرمان از هر طرف تا 49 درجه
توانایی حمل بار 157 کیلوگرم
اندازه
طول1125 میلی متر
ارتفاع2010 میلی متر
فاصله چرخ جلو از چرخ عقب1275 میلی متر
وزن124 کیلوگرم
ظرفیت مخزن سوخت13 لیتر