سوالات متداول


ورود و ثبت نام :

چگونه می توانم به حساب کاربری خود وارد شوم؟

برای ورود به حساب کاربری ، از قسمت بالای سایت، روی “ ورود به حساب کاربری “ کلیک کرده و در صفحه باز شده، ایمیل و رمز عبور خود را وارد کرده و سپس به حساب کاربری خود وارد شوید . در صورتیکه هنوز ثبت نام نکرده اید با زدن دکمه ” ثبت نام ” ، اقدام به ثبت نام در سایت نمایید .

چرا برای خرید از فروشگاه اینترنتی زیگما، می بایست در وبسایت عضویت داشته باشم؟
ثبت نام ( ایجاد حساب کاربری ) موجب ارایه خدمات مطلوب و سهولت درپیگیری سفارش ها می گردد. تیم پشتیبانی ما به تمامی مراحل خرید، از زمان ثبت سفارش تا تحویل آن به مشتری، نظارت مستقیم دارد.

همه مشخصاتم  رو اول باید وارد کنم ؟

خیر ، برای ورود ، شماره تماس ، نام و نام خانوادگی به همراه انتخاب پسوردتان الزامیست . باقی اطلاعات را می توانید بعد در کنترل پنل خودتان کامل کنید .

-------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------

روند ثبت سفارش :

محصول مورد نظرم را از کجا پیدا کنم  ؟

برای پیدا کردن  محصول مورد نظرتان ، راحت ترین کار ، استفاده از جستجو می باشد . نام محصول را در قسمت جستجو وارد کرده و یا از گزینه جستجوی پیشرفته استفاده کنید . راه دوم می توانید از

 قسمت دسته بندی کالاها دسته کالای مورد نظرتان را پیدا کرده و با کلیک بر روی آن تمامی محصولات در آن دسته را ببینید .

 

سفارش هایم را از کجا میتوانم ببینم ؟

تمامی اطلاعات سفارش ها ، پیش فاکتورها ، پیغام ها ، نشانی ها و ... در قسمت کنترل پنل وب سایت می باشد . با ورود به بخش کنترل پنل خودتان ، به تمامی موارد دسترسی خواهید داشت .

پیگیری سفارش و ارسال کالا از همین قسمت قابل رویت می باشد .

 

روش ثبت سفارش کالا چگونه است؟
برای ثبت سفارش محصول ، اول باید ثبت نام کرده باشید . برای خرید پس از انتخاب کالای موردنظر، آنرا به سبد خرید اضافه و مراحل خرید اینترنتی را به ترتیب تکمیل نمایید. حتما مراحل خرید در صفحه

 راهنمای خرید از زیگما را مطالعه بفرمایید . حتما در زمان ثبت سفارش مربوطه، تعداد، نوع، رنگ، جنس، اندازه و مبلغ نهایی ونام کالای مربوطه را به دقت بررسی و اطمینان حاصل نمایید. پس از آن از طرف

 تیم پشتیبانی مشتریان به وسیله پیامک ، تایید نهایی ثبت سفارش اطلاع رسانی خواهد شد.

 

برای سفارشم نیاز به کمک دارم. با چه کسی باید تماس بگیرم؟
واحد فروش زیگما ، با شماره تلفن 02177403333 از ساعت 9 الی 17 پاسخگوی تمامی سوالات شما عزیزان است. البته می توانید پیام خود را در واتس آپ و تلگرام به شماره 09361005235 ارسال نمایید .همکاران فروش در اسرع وقت به آن رسیدگی خواهند کرد .

 

می‏‌توانم سفارشم را تلفنی ثبت کنم؟
بله، با شماره 02177403333 از ساعت 9 الی 17 تماس بگیرید. و یا درخواست سفارش را برای شماره 09361005235  در واتس آپ پیام بگذارید . واحد فروش شرکت آماده ثبت سفارش مشتریان گرامی خواهد بود. 

 

آیا برای اطمینان از نهایی شدن ثبت سفارش، لازم است که با شرکت تماس بگیرم ؟
خیر، پس از تایید نهایی سفارش، پیامکی از طرف شرکت برای شما ارسال می گردد تا از آغاز روند خرید اینترنتی خود اطمینان حاصل کنید. در صورت لزوم، کارشناسان شرکت با شما تماس خواهند گرفت.

 

اگر پرداخت سفارش با اشکال همراه شد به چه صورت اطلاع دهم؟
اگر پرداخت به صورت آنلاین دچار اختلال شد و یا فاکتور پرداخت شده با مبلغ سفارش مغایرت داشت این موضوع را از طریق تماس تلفنی با تیم پشتیبانی اطلاع دهید . 

 

در چه ساعاتی از شبانه روز امکان ثبت سفارش وجود دارد؟
در تمامی ساعات شبانه روز امکان ثبت سفارش وجود دارد. تیم کارشناسان ما در اسرع وقت و کوتاه ترین زمان ممکن برای پیگیری سفارش کالای شما اقدام می نمایند و تایید سفارش را برای شما پیامک  می کنند.

 

آیا می‌‏توانم به اطلاعات خریدهای قبلی خود دسترسی داشته باشم؟
بله. باید به حساب کاربری خود وارد شوید، سپس روی گزینه ی « سفارش های من » کلیک کنید تا سوابق خرید شما نشان داده ‏شود.

 

آیا خرید از این سایت امن است؟
برای فراهم کردن امنیت کامل شما، ما هیچ گونه اطلاعاتی که مربوط به حساب بانکی یا شماره کارت شما باشند را ذخیره نمی‌کنیم. سیستم پرداخت توسط وب سایت بانک انجام می‌شود و ایجاد ارتباط با این سایت به شیوه امن می‌باشد، در سایر موارد نیز حداکثر تدابیر لازم برای حفظ امنیت خرید صورت پذیرفته است.

 

آیا می‌توانم برای شخص دیگری خرید کنم و سفارش به آن شخص تحویل شود؟
بله، شما می توانید پس از انتخاب محصول، و افزودن آن به سبد خرید، در مرحله ی « ثبت آدرس» ، نام ، شماره تماس و آدرس فرد گیرنده را وارد کنید . 

 

نماد اعتماد الکترونیکی که در سایت نمایش داده شده است به چه معنایی است؟
دارا بودن نماد اعتماد الکترونیکی به این کسب و کار رسمیت و اعتبار می‏‌بخشد. نماد اعتماد الکترونیکی توسط مرکز توسعه تجارت الکترونیکی وزارت صنعت، معدن و تجارت پس از بررسی فروشگاه اینترنتی و تطابق نحوه عملکرد آن با قوانین، اعطا می‏‌شود و کسب و کار اینترنتی دارای نماد به صورت مداوم تحت بررسی این سازمان قرار دارد. برای اطمینان بیشتر شما می‏‌توانید در پایین صفحه اصلی وب سایت با کلیک روی نماد از جعلی نبودن آن اطمینان پید اکنید.

 

آیا قیمت محصولات در سایت به روز هستند؟
بله، ما به طور منظم و روزانه قیمت‏ محصولات عرضه شده در وب‏ سایت خود را کنترل و به روز رسانی می‏‌کنیم.

 

اگر پرداخت اینترنتی ناموفق باشد، آیا ممکن است مبلغ از حساب من کسر شده باشد؟
گاهی ممکن است در هنگام پرداخت، شبکه بانکی قطع شود و پرداخت ناموفق انجام شود. اما در این مواقع نباید نگران باشید. در این حالت معمولاً پول شما در حساب های میانی بانک است و خود بانک مغایرت ها را رفع کرده و مبلغ را به صورت خودکار به حساب شما برگشت می دهد. اگر تا 72 ساعت پول به حسابتان برگشت نخورد، آنگاه با بانک عامل پرداخت اینترنتی تماس بگیرید تا مغایرت برطرف شود.

 

زمان تحویل محصولات چقدر است؟
زمان تحویل محصولات بسته به نوع سفارش، نحوه ی ارسال پستی و مسافت، متغیر است، جواب دقیق تر برای این پرسش را در حین فرآیند خرید ، از طریق کنترل پنل کاربری ، بخش  "سفارش های من "دریافت خواهید کرد.

 

بسته های پستی کی به دستم میرسد ؟

ارسال از طریق پست تا حدودی تابع شرایط و قوانین اداره پست می باشد . ما بعد از آماده سازی و تحویل به پست ، کد مرسوله را در قسمت کنترل پنل کاربری قرار داده تا کاربر با پیگیری آن از طریق وب سایت اداره پست ، از زمان دریافت آن مطلع شود .

 

ارسال کالا از طریق باربری به چه صورت است ؟

بعد از تحویل محصول به باربری توسط شرکت ، کد بارنامه در کنترل پنل کاربری درج خواهد شد تا رهگیری بار امکان پذیر باشد . بعد از رسیدن به محصول به انبارترمینال ، می توان با مراجعه حضوری بسته را تحویل گرفت و یا با درخواست پیک بسته را درخواست کرد .